Blogia
hyperdata

Hoe te krijgen Coin Dozer Volledige hack vrije patch 18.4 versie 2018 Taal Engels

Coin Dozer hack generator in-app Get 360 Coins

 

 

 

Game Circus LLC

Inlogvolgorde voor vast speelcentrum

taal Engels

kritiek: ten eerste zijn er veel advertenties, gelukkig duren ze echter niet al te lang. Vervolgens was er eigenlijk een aanbieding waarin ik geïnteresseerd was om gratis munten te verdienen, dus nam ik van de gelegenheid gebruik om een ​​aankoop te doen en gratis munten te verdienen, ongeveer. 3.700! Binnen enkele seconden na ontvangst van de gratis munten, bevroor de app waardoor ik werd afgesloten. Toen ik de app heropend, waren de munten weg en het paar dat ik nog had verlaten voor het ontvangen van degenen die ik had verdiend. Ik stuurde feedback en ontving nooit een reactie. Toen stuurde ik een e-mail naar de juiste "afdeling" met mijn probleem (en op het moment dat het mij kostte, had ik nog steeds advertenties opduiken, 4 advertenties die ik geloof dat is belachelijk). Ik ontving 4 e-mails met hetzelfde exacte antwoord, dat ik eigenlijk al had gekregen. Duh! Ik was het zeker totdat de app verstarde voordat ik de kans kreeg om te spelen. Ik zou dat duidelijk in mijn instellingen kunnen zien. Zou fijn zijn als iemand een probleem daadwerkelijk zou lezen. Misschien kunnen de app-ontwikkelaars of technische mensen zien dat de app bevroor, als er daadwerkelijk een poging is gedaan om een ​​antwoord te geven. Ik begrijp dat er waarschijnlijk mensen zijn die zeggen dat ze hun gratis munten niet hebben ontvangen toen ze dat deden, maar dit was de enige keer dat deze app bevroor, hoe handig, maar niet voor mij. Ik zal me absoluut niet opnieuw aanmelden voor een aanbieding via deze app of door dezelfde ontwikkelaars worden gerund

Apparaten: apple iphone

beoordeling: 4,7 van 5 sterren

genres: Arcade

 

Hoe Coin dozer te krijgen.

Hoe meer punten te krijgen op coin dozer

Hoe de slots van de muntdeuren oplichten. Hoe munt te krijgen.

 

Hoe krijg je onbeperkte munten in muntenbulldozer. Hoe Coin dover street te krijgen.

0 comentarios